E-mailing dla każdego

Internet jako jedyne z mediów pozwala zaplanować kampanię marketingową za nawet niewielkie sumy pieniędzy. Wykorzystując bannery, e-mailing czy SEM (czyli: Search Engine Marketing) potencjalna firma może skutecznie zadziałać w sieci nawet za 1 tysiąc złotych. Oczywiście jest to minimalna kwota jednak za te pieniądze nie zrobimy nic poza Internetem. Mając do dyspozycji większe kwoty niż tysiąc złotych możemy już pokusić się skorzystanie z usług, które oferuje agencja interaktywna.

Agencja interaktywna może przygotować profesjonalny web design będący podstawą wizerunkową strony internetowej firmy. Tak przygotowana witryna nie tylko przyciągnie użytkowników ale pozwoli wejść z nimi w interakcję. Zebrana dzięki temu baza danych adresów poczty elektronicznej otwiera drogę do kontaktowania się z potencjalnymi klientami poprzez e-mailing. Zaprojektowany zgodnie ze standardami jakie prezentuje web design strony nie tylko wzmocni wizerunek marki ale wpłynie znacząco na poziom konwersji ze względu na to, że większość populacji ludzkiej jest wzrokowcami dlatego większą uwagę poświęcają ogólnemu wyglądowi strony, e-mailingu czy innych form marketingu internetowego.

Na całą paletę narzędzi e-marketingu mogą sobie pozwolić jednak tylko duże firmy. Budżety takich profesjonalnych kampanii reklamowych zaczynają się od 100 – 150 tysięcy złotych netto. Nie są już one tylko uzupełnieniem tradycyjnych form reklamy ale główną jej formą. Przy takim budżecie nie są to już tylko regionalne działania ale obejmują całą grupę docelową firm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *